Tuesday 6 December 2011

join contest !!

assalamualaikum ..


hi guys !! ha .. da lama ta update entry kan ? tapi tape , bukan ade yang menjengah pun blog yang buruk ny .. aku sorang je kot yang melawat blog ny ( itu pun kadangkadang ) HAHAHA :P
tape , aku bukan na suh orang tengok sangad pun blog aku ny .. aku wat blog pun just for fun .. not anythings else .. 


actually , aku na cite arini aku ade join 1 contest .. i'm join just for fun .. bukan na menang sangad pun .. HAHAHA :D .. i'm happy for what i have done .. korang ta suke ? who cares ??


na tau contest ape yang aku join tu ? 
taraaaaaaa 
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


>>>> http://www.facebook.com/photo.php?fbid=252120124848699&set=a.251944484866263.59562.162574717136574&type=3&theater ♥ ♥ : : Contest Sweet Couple Bulan December : : ♥ ♥ hi !! :: nama : Atiey & Fahme :: kitaorang kenal da 2tahun 9bulan *,* :: i love the way you are & you love the way i am :: ♥ ♥ : : Contest Sweet Couple Bulan December : : ♥ ♥ KINI DI BUKA !!!! ♥ ♥ Hanya TERHAD 200 PENYERTAAN sahaja ♥ ♥ PEMENANG bedasarkan LIKE tbanyak . . : D syarat : : 1 ♥ Sila upload gambar anda di WALL Couple Gift Shop ♥ 2 ♥ Sertakan nama ♥ Nama pasangan ♥ Tempoh Hubungan ♥ Kata2 Romantis anda untuk pa... Lihat seterusnya.. Oleh: Couple Gift Shop



HAHAHA ... contest ny la ... CONTEST SWEET COUPLE BULAN DECEMBER .. see ? my picture with my sayang .. SWEET ta ? agakagak boley menang ta ? HAHAHA :P
berangan kan ? kate tadi sukesuke je join , pastu na menang lak .. ape case la minah ny ..
yes , aku memang sukesuke je join tapi lau da na menang , na wat cam ner kn ? rezeki TUHAN , kita ta jangke , am i right ? pape pun , wish me luck .. :)

p/s : kalau la korangkorang ade terbace entry aku ny , jangan lupe LIKE the picture ..
       and thanks for membermember yang da LIKE .. i LIKE you all .. ^___^ 



No comments:

Post a Comment